Studiu: Creșterea costului vieții îi obligă pe consumatori să se descurce cu tot mai puțini bani

Studiu: Creșterea costului vieții îi obligă pe consumatori să se descurce cu tot mai puțini bani

Cea de-a zecea ediție a cercetării globale a 18.000 de consumatori, realizată în perioada 18 mai – 7 iunie 2022, arată că 79% dintre consumatori spun că finanțele lor reprezintă o preocupare, iar 62% dintre ei se așteaptă să crească și mai mult costurile vieții în următoarele șase luni.

Aceste preocupări legate de finanțele personale afectează toate nivelurile de venituri, de la venituri mici (87%) la clasa de mijloc (77%) și până la venituri mari (64%).

În condițiile în care încrederea consumatorilor este în scădere, cercetarea relevă o perspectivă economică semnificativ pesimistă din partea piețelor occidentale, în comparație cu piețele emergente/alte piețe.

Un număr mult mai mare de consumatori din SUA (54%), Regatul Unit (65%), Germania (84%) și Franța (85%) declară că sunt de părere că viața va rămâne la fel sau se va înrăutăți în următorii trei ani, în comparație cu Brazilia (21%), India (24%), Arabia Saudită (37%) și China (38%).

Citește continuarea pe wall-street.ro

Sursă: www.wall-street.ro

 

COMMENTS

DISQUS: 0