Stres, stres şi din nou stres. Este starea generală care planează înainte de fiecare nuntă. Cu cât evenimentul cel mare se apropie, cu atât emoţiile cresc, iar lucrurile de pus la punct parcă se înmulţesc. Ce aţi spune să vă bucuraţi, fără griji, de toată perioada premergătoare nunţii? Se poate să vă simţiţi ca un invitat, la propriul eveniment, dacă apelaţi la un wedding planner. Departe de a fi un moft, specialistul în organizarea petrecerilor vă poate transforma în realitate toată viziunea voastră despre cum ar trebui să arate fiecare minut din ziua cea mare. Ce sarcini îi puteţi încredinţa, vă lămuresc consilierii „Localului de evenimente al anului 2023”, Royal Palace Ballroom, care au inclus consultanţa personalizată în oferta de nuntă!
De ce ai nevoie să apelezi la consultanţă personalizată?
Organizarea unei nunţi poate fi copleşitoare, cu atât mai mult cu cât sunt zeci de sarcini importante de pus la punct, într-un timp limitat. Mirii se află pentru prima dată în ipostaza de organizatori de evenimente şi este posibil să nu ştie exact cum şi de unde să înceapă tot acest proces complicat, iar presiunea îi poate copleşi. Aici intervine wedding plannerul, care reuşeşte să lege întreaga… poveste. Nici nu este de mirare că acest serviciu a devenit atât de căutat printre cupluri!
„Primul pas este ca specialistul să realizeze un plan complet şi concret, care să cuprindă toate detaliile legate de planificarea şi de desfăşurarea nunţii. Stabilirea şi gestionarea unui buget realist reprezintă însă principalul motiv pentru care cei mai mulţi miri apelează la ajutorul unui wedding planner în organizarea unei nunţi.”
(Echipa Royal Palace Ballroom)
Totodată un wedding planner vă va pune la curent cu ultimele tendinţe în domeniu şi vă va oferi ghidajul necesar, pentru o nuntă în pas cu vremurile, dar va fi şi „purtătorul de cuvânt” în relaţia cu furnizorii, putând obţine eventuale reduceri. Specialistul vă va fi alături inclusiv în ziua cea mare, asigurându-se că programul se desfăşoară conform schemei stabilite împreună.
„Nici grija invitaţiilor nu trebuie să o mai aveţi! Un wedding planner poate alege din modelele dorite de miri şi poate trimite chiar el invitaţiile persoanelor pe care le doriţi alături la eveniment, ocupându-se, de asemenea, să gestioneze lista cu oaspeţi, în cazul în care există anulări sau confirmări de ultim moment!”
(Echipa Royal Palace Ballroom)
Şi pentru că întotdeauna pot apărea situaţii neprevăzute sau cereri last minute din partea invitaţilor sau chiar din partea furnizorilor, un wedding planner va fi alături de voi să le gestioneze pe toate în mod eficient, având experienţa altor evenimente similare şi oferindu-vă siguranţa că nunta voastră este pe mâini bune, indiferent de ce se poate ivi în tot acest proces organizatoric complicat. Ajutorul său se dovedeşte deosebit de important şi pentru cuplurile care au un program foarte încărcat, dar şi pentru cele care optează pentru o nuntă în afara oraşului.
Ce întrebări adresezi unui wedding planner?
Totul începe… de la o discuţie! O primă întâlnire cu wedding plannerul vă va oferi ocazia să îl cunoaşteţi mai bine, înainte de a semna contractul de colaborare. Consilierii Royal Palace Ballroom vă propun câteva întrebări pe care le puteţi adresa expertului, pentru a fi siguri că aţi făcut cea mai potrivită alegere.
„Recomandăm să apelaţi la un wedding planner imediat după ce luaţi decizia să faceţi nunta. El vă poate ajuta să stabiliţi inclusiv o dată potrivită, dar şi să vă decideţi, atunci când alegerea pare imposibilă. O primă discuţie cu specialiştii noştri vă va ajuta şi ne va ajuta să ne dăm seama care sunt dorinţele voastre şi cum le putem îndeplini.”
(Echipa Royal Palace Ballroom)
Este indicat să îi cereţi un portofoliu de evenimente realizate, ca să vă daţi seama cât de bine cunoaşte domeniul, dar şi să aflaţi dacă lucrează în echipă sau pe cont propriu. Totodată, trebuie să aflaţi dacă are şi alte evenimente planificate în aceeaşi zi cu petrecerea voastră, dar şi câte persoane are în echipă şi cum îşi vor împărţi acestea sarcinile în ziua nunţii. La rândul său, wedding plannerul va avea nevoie din partea voastră de câteva detalii esenţiale.
„Wedding plannerul este nu doar un bun organizator, ci şi un bun ascultător. Specialiştilor noştri le place să cunoască povestea mirilor, pentru a crea un eveniment personalizat, tocmai de aceea este esenţial să ştie ce doriţi să nu vă lipsească de la nuntă, ce vreţi să evitaţi, cum vă imaginaţi decorul sau ce fel de muzică preferaţi. Deşi vouă vă revine rolul principal în toate privinţele, wedding plannerul poate veni cu idei suplimentare, care să completeze armonios felul în care vă imaginaţi evenimentul.”
(Echipa Royal Palace Ballroom)
Recomandarea specialiştilor este să nu rataţi sau să nu amânaţi întâlnirile periodice cu wedding plannerul, extrem de utile pentru a vedea cum se conturează diverse etape în organizarea marelui eveniment.
Cât de importantă este repetiţia de dinainte de nuntă?
Un alt pas important este şi repetiţia petrecerii, o tradiţie în industria evenimentelor, care le oferă ocazia mirilor să îşi facă o idee cu privire la felul în care va arăta nunta lor, după luni întregi de pregătiri.
„Este un moment care confirmă că toate doleanţele mirilor au fost puse în practică. Cele mai importante etape vor fi trecute în revistă, pentru a şti ce aspecte trebuie retuşate. Repetiţia este utilă şi mirilor care vor fi puşi la curent, exact înainte de petrecerea propriu-zisă, cu privire la modul de desfăşurare a evenimentului. Vă vor fi reamintite, printre altele, ora exactă de servire a mesei, momentul valsului sau cât va dura întreaga petrecere.”
(Echipa Royal Palace Ballroom)
Veţi beneficia de ajutorul specialistului şi în ziua nunţii: de dimineaţă şi până a doua zi. Wedding plannerul va coordona modul în care se desfăşoară toată ziua şi va face mici reorganizări, dacă situaţia o impune, pentru ca voi să vă concentraţi… doar pe distracţie!
O nuntă de poveste începe cu Royal Palace Ballroom! Apelaţi la consultanţii cu experienţă ai localului dedicat celor mai reuşite evenimente pentru o nuntă cu zero griji! Găsiţi Royal Palace Ballroom la un pas de Bucureşti, pe strada Mihai Eminescu, la numărul 87, în comuna Tunari, din judeţul Ilfov, dar şi pe site-ul oficial: https://royalpalaceballroom.ro/ şi pe pagina oficială de Facebook: https://www.facebook.com/royalpalaceballroom/ Pentru informaţii suplimentare, puteţi apela numărul de telefon: 0748 018 018 sau puteţi scrie un mail la adresa: office.royalpalace@gmail.com
COMMENTS