„Dedicarea noastră pentru a face amintiri este motivul pentru care avem o echipă de profesioniști. Personalul nostru va da viață fiecărui aspect al evenimentului dumneavoastră!„
– Echipa Royal Palace Ballroom –
Nuntă, majorat, botez, petrecere alături de colegii de serviciu. Deși sunt evenimente atât de diferite, au totuși ceva în comun: toate trebuie să iasă ca la carte! Un rezultat excepțional este însă un efort de echipă, de aceea esențial este să apelați la profesioniști, pentru a fi siguri că petrecerea voastră va fi memorabilă!
Specialiștii de la Royal Palace Ballroom, cel mai exclusivist spațiu de evenimente din nordul Capitalei, vă invită să descoperiți o sală de 400 de locuri, din care puteți da startul magiei momentului și a amintirilor de după! Cu un design inedit, cu candelabre din cristale de Bohemia și cu flori luxuriante, Royal Palace Ballroom este locul ideal pentru cei atenți la detalii, care își doresc ceva complet atemporal și unic.
NUNTA PERFECTĂ, ÎNTR-UN CADRU DE POVESTE
„De multe ori închizi ochii ca să–ți imaginezi nunta perfectă. Imaginile prind contur și vezi mese frumos decorate, o rochie superbă, prietenii și familia zâmbind, muzica în surdină… La Royal Palace Ballroom îți organizăm nunta mult visată!”
Este de ajuns o vizită ca să vă îndrăgostiți de spațiul pe care îl punem la dispoziție pentru clipele importante din viața voastră. Un pachet complet de servicii, într-un decor de basm- de la acest lucru pornim în organizarea nunții la care visați de mici copii. Cu prețuri de la 79 de euro, pe meniu, vă invităm să descoperiți cel mai nou concept din industria organizării evenimentelor: nunta all inclusive. Ce înseamnă asta? Că lăsați totul în seama noastră, iar voi aveți vreme să vă preocupați și de alte aspecte esențiale pentru un asemenea eveniment, cum ar fi alegerea verighetelor sau a ținutelor de petrecere. Serviciile unei nunți all inclusive cuprind decorul sălii și al meselor, aspecte care, în general, sunt mari consumatoare de timp pentru miri: „La Royal Palace Ballroom începe povestea voastră… Iar noi suntem aici ca să vă transpunem dorințele în realitate.„
PRIMUL EVENIMENT DIN VIAȚA BEBELUȘULUI VOSTRU TREBUIE SĂ FIE IMPECABIL!
„Urmează să organizezi botezul copilului tău? Cu ajutorul nostru, evenimentul va fi spectaculos!”
Organizarea primului eveniment special din viața copilului vostru poate fi extrem de stresantă și de obositoare. Tocmai de aceea suntem aici! Consilierii Royal Palace Ballroom vă ghidează, pentru ca alegerile să fie mai simple. Ce ați spune despre un Botez tematic, un aspect care va da un plus de originalitate petrecerii voastre? Sau despre un candy bar, colțul dulce, care va fi un element-surpriză pentru invitați?
Vă așteptăm la o întâlnire pentru a stabili împreună meniul, intervalul orar al petrecerii voastre ori pentru a afla serviciile pe care vi le punem la dispoziție pentru un Botez de basm.
MAJORAT SAU ORICE ANIVERSARE? AICI SUNTEM!
„Fie că este vorba despre un eveniment de anvergură, o petrecere privată între prieteni, de o aniversare, o reuniune alături de colegi sau de o cină specială, locația noastră este ideală.„
Suntem la fel de entuziasmați ca voi atunci când vine vorba despre organizarea unei petreceri fără cusur. Indiferent că vreți să celebrați majoratul fiicei voastre sau cei 20 de ani căsătorie, vă putem transpune visele în realitate. Spuneți-ne cum vă închipuiți distracția, iar noi venim cu rezolvarea, dar și cu sugestii, în cazul unei pene de inspirație.
De la coloana sonoră a evenimentului, până la tipurile de mâncare ce pot fi savurate la petrece și decorațiuni, de toate ne putem ocupa la Royal Palace Ballroom. În plus, știm să gestionăm petreceri aniversare de anvergură, așa că simțiți-vă liberi să aveți alături de voi toate persoanele importante. Spațiu veți avea la discreție!
PETRECERI CORPORATE? CU SIGURANȚĂ!
„Fie că vorbim despre o cină de gală, un cocktail sau despre o recepție rafinată, o lansare de produs sau o decernare de premii, Royal Palace Ballroom va organiza pentru dumneavoastră un eveniment corporate memorabil.„
Royal Palace Ballroom este aici, pentru voi, și la conferințe, seminare, întâlniri de business, workshop-uri și ateliere, dar și la petrecerile corporate. Știați că distracțiile într-un cadru organizat alături de colegii de serviciu sunt printre cele mai căutate la final de an? Royal Palace Ballroom vă prezintă o listă cu câteva dintre beneficiile unei petreceri de tip corporate:
– aduceți împreună, într-un loc inedit colegii de muncă, iar asta poate închega echipa
-este un bun prilej de a face un bilanț al realizărilor din ultimele luni, prin care puteți crește motivația angajaților
-odată motivați, aceștia vor fi mai productivi la locul de muncă, pentru că știu că sunt într-un mediu care prosperă
-o astfel de petrecere este un bun prilej de networking și de dezvoltare a relațiilor cu partenerii, în cazul în care invitați și eventuali furnizori
Sunt doar câteva dintre motivele pentru care o petrecere corporate este văzută ca investiție sigură, pe termen lung. Consultanții Royal Palace Ballroom vor contura distracția în jurul vostru. Trebuie doar să ne spuneți de ce buget dispuneți, câți invitați aveți, care este profilul lor, dar și ce muzică preferă.
Lăsați evenimentele importante din viața voastră pe seama noastră! Petrecerile capătă o notă de eleganță, cu Royal Palace Ballroom!
Cea mai nouă locaţie de evenimente, situată la un pas de Bucureşti, vă aşteaptă pe strada Mihai Eminescu, la numărul 87, în comuna Tunari, din judeţul Ilfov!
Aveţi la dispoziţie site-ul Royal Palace Ballroom: https://royalpalaceballroom.ro/, dar şi pagina oficială de Facebook: https://www.facebook.com/royalpalaceballroom/. Pentru informaţii suplimentare puteţi apela numărul de telefon: 0748 018 018 sau puteţi scrie un mail la adresa: office.royalpalace@gmail.com
COMMENTS