Tommy Hilfiger anunta lansarea campaniei Holiday 2020 Tommy Hilfiger, care aduce impreuna o multime de persoane ce imbratiseaza noua normalitate globala cu un optimism hotarat. Avand in vedere ca atat calatoriile si reuniunile numeroase de familie nu mai sunt o optiune pentru multi, campania are ca scop sa arate ca lucrurile pot fi facute diferit, atat timp cat mentii viu spiritul sarbatorilor si iti creezi noi traditii. Colectia este disponibila in magazinele TOMMY HILFIGER selectionate, la nivel global, din decembrie 2020.
Set-up-ul campaniei a fost realizat in intimitatea caselor celor care s-au alaturat acestui demers, iar printre ei se numara:
- Candace Reels: feminista intersectionala, sustinatoare a iubirii de sine, si fondatoare a Female Collective, fotografiata in Los Angeles, SUA de Lowfield – Sarah Barlow si Stephen Schofield.
- Renée Stewart: Dansatoare, profesoara de yoga si meditatie, fotografiata in Londra, Regatul Unit, de fotograful Dean Martindale.
- Adam Kenworthy: bucatar, creator de continut, sustinator al sustenabilitatii si al practicii mindfulness, fotografiat in New York, SUA de Lowfield.
- Ty Ogunkoya, Billie Brown & Tayo Ogunkoya: Antreprenor si model, Ty, vlogger, Billie si fiul lor de doi ani, Tayo, fotografiati in Kent, Regatul Unit de fotograful Dean Martindale.
„Noua mea traditie din acest an este sa aleg sa petrec vacanta cu prietenii.”, a spus Candace Reels. „Este atat de important sa iti petreci in mod constient timpul cu oameni care te fac sa te simti bine si care iti ridica moralul. Prietenii mei sunt extrem de importanti pentru mine – as spune ca fac parte din familie. Timpul nostru este pretios. Ar trebui sa-l petrecem cu oamenii pe care ii iubim si sa profitam la maximum de fiecare zi, fiecare minut, fiecare moment. ”
Colectia Holiday 2020 TOMMY HILFIGER include o gama de stiluri festive si confortabile. Imbracamintea party pentru femei include setul de pantaloni cu blazer, culoarea gri, cu imprimeu TH monogram.
Campania Holiday 2020 TOMMY HILFIGER este un pas nou in calatoria continua a lui Tommy Hilfiger de a redefini modul in care ar trebui sa fie aratata moda, sarbatorind si prezentand cu mandrie oameni dintr-o varietate de medii, cu dimensiuni, varste, expresii de gen si etnii diferite.
Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri si o retea extinsa de magazine selectionate.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul sau este proiectarea si comercializarea de imbracaminte si imbracaminte sport de inalta calitate pentru barbati, articole de imbracaminte si imbracaminte sport pentru femei, imbracaminte pentru copii, colectii de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale si imbracaminte de casa), incaltaminte si accesorii. Prin intermediul unor parteneri licentiati, Tommy Hilfiger ofera produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, sosete, mici articole din piele, articole de uz casnic si genti de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS consta in imbracaminte din denim si incaltaminte pentru barbati si femei. Colectia este completata de o varietate mare de genti, accesorii si parfumuri.
COMMENTS