Royal Palace Ballroom, locul celor mai reușite petreceri!

Royal Palace Ballroom, locul celor mai reușite petreceri!

Royal Palace Ballroom, locaţia anului 2022 în materie de evenimente, potrivit I Success, este pregătită să vă transforme cele mai importante petreceri din viaţa voastră în poveşti de neuitat. Consultanţii locaţiei de cinci stele din nordul Capitalei sunt alături de clienţi pe tot parcusul evenimentului: de la planificarea sa, la conturarea pas cu pas şi tranformarea în realitate, pentru crearea celor mai frumoase amintiri. În rândurile următoare, aflaţi ce fel de evenimente se pretează locaţiei Royal Palace Ballroom şi ce facilităţi vă aduce locaţia exclusivistă.

 

NUNTA MULT VISATĂ, LA UN PAS DE CAPITALĂ

Nunţile sunt pline de culoare la Royal Palace Ballroom! Cu o capacitate de 300-350 de locuri, locaţia situată în comuna Tunari, din judeţul Ilfov permite să aveţi alături toţi oamenii dragi din viaţa voastră în cea mai importantă zi. Şi pentru ca totul să fie perfect, specialiştii de aici vă pot consilia pentru a avea o nuntă exact aşa cum vă doriţi: tradiţională sau modernă.

ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: „Wedding plannerii noştri vor fi pentru clienţi atât designeri, cât şi consilieri juridici, manageri economici sau supervizori, pentru ca evenimentul să iasă fără cusur. La Royal Palace Ballroom ne dorim să luăm de pe umerii viitorilor miri grija organizării acestei petreceri importante, în care trebuie investită foarte multă grijă. Da, nunta poate fi un eveniment fără bătăi de cap, dacă apelaţi la profesionişti conectaţi la tot ceea ce se întâmplă în acest domeniu, oameni care reuşesc să facă recomandările potrivite, în funcţie de dorinţe, de buget şi de tendinţe.”

Decorat cu candelabre elegante cu cristale de Bohemia, aranjamente florale luxuriante amplasate pe mesele invitaţilor şi cu un design inedit, salonul de evenimente se dovedeşte a fi locul ideal pentru cuplurile care pun accent pe micile şi marile detalii.

ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: Am dorit să creăm un loc special pentru mirii care îşi doresc ceva complet atemporal şi unic. Un fel de palat, dar cu aer modern. Pentru consultanţii noştri niciun eveniment nu este prea greu de conceput şi niciun detaliu, prea mic şi neimportant. Sarcina noastră este ca, prin dedicare, să creăm momente memorabile!”

În preţul meniului de nuntă, care poate fi tradiţional ori mediteranean, mirii au incluse atât aranjamentele de masă, precum farfurii, şerveţele, aranjamente cu flori artificiale, covor roşu la intrarea în local, dar şi stâlpi ornamentali, pentru un decor din care să nu lipsească nimic. Totodată, mirii trebuie să ştie că au la dispoziţie o gamă largă de servicii opţionale. Locaţia nu percepe taxă de ospătari şi nu are niciun fel de costuri ascunse.

ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: „Bucatele alese vor fi preparate în interiorul locaţiei, căci beneficiem de bucătărie proprie. O echipă de bucătari excepţionali se va asigura că toate platourile vor fi proaspete şi servite la temperatura optimă pentru o experienţă culinară deosebită.”

Iar dacă doriţi să faceţi în aceeaşi zi cununia civilă şi nunta, Royal Palace Ballroom are soluţia: pentru că timpul este extrem de preţios, nu îl irosiţi pe drumuri în cea mai importantă zi a vieţii voastre. Locaţia are şi un spaţiu exterior, unde se pot oficia, la cerere, cununii.

ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: „Salonul nostru are ieşire la grădină. Acolo mirii şi invitaţii lor pot găsi un spaţiu relaxant, dotat cu piscină, unde pot fi organizate cununii de poveste. Pe luciul apei putem amplasa aranjamente florale plutitoare, iar palmierii din grădină vă vor duce cu gândul la vacanţele petrecute departe de casă.”

 

START ÎN VIAŢĂ CU DREPTUL. CELE MAI REUŞITE BOTEZURI, LA ROYAL PALACE BALLROOM

Şi botezurile prind contur la Royal Palace Ballroom! Primul eveniment din viaţa bebeluşului vostru merită o petrecere pe măsură. Este recomandat să o programaţi din vreme, cam cu două luni înainte cel puţin şi, de preferat, într-o zi de duminică.

ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: „Dacă vă doriţi o petrecere la care să se danseze cât mai mult, vă punem la dispoziţie salonul nostru cu ring de dans satisfăcător. Şi pentru că niciun botez nu se poate numi astfel fără baloane, ghirlande, aranjamente florale şi alte tipuri de decoraţiuni, consultanţii noştri vi le vor pune la dispoziţie.”

Pentru că un eveniment este mai uşor de conturat în jurul unei teme, consultanţii Royal Palace Ballroom aduc cele mai iubite personaje din desenele animate la botezul copilului vostru. De altfel, cei mai mulţi părinţi preferă petrecerile tematice, pentru că astfel reuşesc să creeze o poveste colorată şi completă. Dacă evenimentul vostru are loc în sezonul cald, specialiştii Royal Palace Ballroom vă sugerează organizarea lui la piscină, o modă care se anunţă în tendinţe şi în anul 2023!

ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: „Pentru ca toţi invitaţii să se bucure de atmosfera magică, recomandăm să nu vă rezumaţi la petrecerile într-o singură culoare, deşi, în mod clasic, rozul este reprezentativ pentru fete, iar albastrul, pentru băieţi. Şi pentru că oaspeţii apreciază întotdeauna un decor inedit, puteţi adăuga aranjamentelor florale de pe masa invitaţilor detalii-simbol pentru copilărie precum păpuşi, ursuleţi sau maşinuţe, pentru a crea decorul complet.”

           

MAJORATELE AU FARMEC LA ROYAL PALACE BALLROOM

Strângeţi-vă prietenii şi petreceţi cei 18 ani proaspăt împliniţi într-un decor atipic. Petrecerile de majorat organizate la piscină sunt un trend şi se anunţă a fi la fel şi în 2023!

ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: „Spațiul întins din curtea interioară a salonului de evenimente le va permite invitaților să aibă loc să danseze. De muzică și vibe-ul dinamic se va ocupa un DJ pus la dispoziție. Cele mai fresh piese, dar și cele care fac furori la orice petrecere nu vor lipsi din playlist. Atmosfera selectă și luminile ambientale vor crea un basm colorat. Dacă vă doriţi să fie și mai animată petrecerea, puteți încerca să faceți karaoke.

La dispoziţia invitaţilor poate fi pus şi un open bar exterior. De asemenea, va exista personal dedicat pentru piscină. Dacă vă doriţi o petrecere tropicală, puteţi alege tematica hawaiană.

ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: Pentru a imortaliza momentele savuroase, putem realiza un photo corner special. Nu uitaţi de baloanele poziţionate pe luciul apei. Fructele exotice se pot găsi nu doar pe platourile cu mâncare, ci şi în forma baloanelor colorate, care vor umple grădina.”

Tabloul perfect al majoratului poate fi completat de lansarea lampioanelor, dar şi de explozii colorate de confetti.

 

ŞI EVENIMENTELE CORPORATE POT FI… „ROYAL

Şi tot la Royal Palace puteţi organiza şi alte tipuri de evenimente! Fie că este vorba despre o cină elegantă de gală, despre un cocktail sau despre o recepţie rafinală, Royal Palace Ballroom este pregătit să vă găzduiască petreceri corporate de neuitat!

ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: „Organizăm tot ce ţine de conferinţe şi seminare, întâlniri de business, prezentări de modă, expoziţii, târguri şi lansări de produs. Chiar în această vară, în luna iulie, ne mândrim că am fost gazdele evenimentului marca I Success- Health, beauty and lifestyle, care a reunit vedete şi antreprenori români de succes.”

Pentru evenimente de amploare, specialiştii Royal Palace Ballroom recomandă ca organizarea să înceapă chiar şi cu jumătate de an înainte. O petrecere corporate reuşită necesită o pregătire meticuloasă. Pe lângă muzică şi mâncare de calitate, evenimente corporate alături de colegi necesită interactivitate.

ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: Nu uitați că o petrecere corporate include diverse concursuri care implică toţi invitaţii. Acest lucru va conferi dinamism petrecerii și va crea un mediu relaxat și relaxant, care va duce la îmbunătățirea relațiilor dintre angajați.”

De altfel, beneficiile unei astfel de petreceri asupra unui colectiv sunt cunoscute!        

ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: „O astfel de petrecere îi va face, cu siguranță, pe angajați să se simte apreciați și să fie mai motivați la serviciu. Sunt concluzii la care au ajuns, de-a lungul timpului, studiile. Cercetările arată că astfel de petreceri pot crește productivitatea angajaților, iar acest lucru se traduce printr-un business mai prosper, mai mulți clienți şi servicii mai bune.”

 

 

Găsiţi Royal Palace Ballroom pe strada Mihai Eminescu, la numărul 87, în comuna Tunari, din judeţul Ilfov, dar şi pe site-ul oficial:  https://royalpalaceballroom.ro/ şi pe pagina oficială de Facebook: https://www.facebook.com/royalpalaceballroom/

Pentru informaţii suplimentare, puteţi apela numărul de telefon: 0748 018 018 sau puteţi scrie un mail la adresa: office.royalpalace@gmail.com

 

COMMENTS

DISQUS: 0