După ce au dat numele celor mai noi modele lansate de Lamborghini pe piață, coupe-ul Invencible și Revuelto, Marcela Sărmășan și Andra Guțui, fondatoarele agenției de naming Namzya, plănuiesc să ia cu asalt și zona de lux, un segment interesant unde ideile de naming originale sunt apreciate și le este permis să dea frâu liber creativității.
Acum patru ani, Marcela Sărmășan și Andra Guțui au participat la Salonul Auto de la Geneva, unde și-au propus să viziteze toate standurile producătorilor de mașini prezenți la celebrul eveniment.
Ajunse în dreptul standului Lamborghini, entuziasmate, cele două tinere și-au dorit să intre, să vadă mașinile de aproape, însă li s-a cerut invitația. Nu aveau o invitație și nu erau cliente VIP ale brandului italian, așa că au rămas la marginea standului, în dreptul gardului care îl împrejmuia și, preț de câteva minute bune, au privit fascinate mașinile expuse. Atunci s-a trezit dorința celor două antreprenoare de a lucra cu brandul Lamborghini și și-au propus ca următoarea mașină „botezată” de Namzya, compania de naming pe care au fondat-o în anul 2017, să fie un Lamborghini. Au muncit enorm, iar doi ani mai târziu, visul lor a devenit realitate: au început colaborarea cu compania italiană. La începutul acestui an, Lamborghini a lansat modelul Invencible, un nume dat de fondatoarele Namzya.
„Lamborghini Invencible este o mașină unicat, care marchează finalul erei motoarelor cu combustie internă, iar numele este inspirat din limba spaniolă, are pronunție spaniolă și vorbește despre putere, furie, viteză și o personalitate de nezdruncinat. Adevăratul spirit al brandului Lamborghini, într-o mașină, într-un nume”, spune pentru Biz Marcela Sărmășan, Naming Specialist și co-fondatoare Namzya.
Coupe-ul Invencible se caracterizează prin contrastul subtil dintre nuanța dominantă de roșu și elementele cu aspect de carbon, îmbunătățit de „fulgi” roșii.
Caroseria Rosso Efesto este completată de praguri și tocuri de uși din carbon, cu carene din fibră de carbon pentru a ventila ansamblul fânei. Pe ușile clasice în foarfecă, există două hexagoane tricolore proeminente: un omagiu adus drapelului italian, care este repetat pe căptușelile ușilor și pe volan. Interiorul, în aceeași culoare cu caroseria, contrastează cu pielea Rosso Alala și Nero Cosmus Alcantara, accentuate de broderia personalizată în Rosso Alala și Nero Ade. Tabloul de bord prezintă un logo Lamborghini în Rosso Efesto: aceeași culoare folosită pentru padelele de schimbare a vitezelor de pe volan.
Citește și: BIOGEN VET: Povestea unicului producător român de consumabile de laborator pentru diagnostic în vitro
COMMENTS